Hard Rain

Ligger redan en del ute från årets Rassle på Youtube
Lite Billie, lite Xiu Xiu, lite Almedal o lite of Montreal i a f.
Det mesta från mobilkameror så det är väl...sådär...


Fast det gamla klippet med den avdäckade killen som skjutsas omkring på en kärra på festivalen utan  att vakna är förstås em rysare...:-)

Augusti. Känns konstigt att inte ens ha ett Rassle kvar att se fram emot.
Så har det inte varit sen Hultsfred snodde Rassles junihelg i mitten på 90-talet.
Nåja, Det är casa imorrn och i helgen får det liksom bara bli Sailet...kanske en sväng ner i morrn emd  förresten om det är fint.



Hmmm hoppas det är täta väggar här...
Annars kanske grannarna snart börjar undra.
Det är fortfarande Shout Out louds i mediaspelaren, och det är det hela nåtterna.
Ja ibland tar ju skivan slut o man somnar, men när man vaknar till får man ju gå upp och sätta på den  igen...
Det hände väl en 3-4 gånger inatt...



Powerbits.
Skitskumt.
Rasslevandrarkollega Tappen hävdade att det var ett bra nedladdningsställe men jag har inte nått så  långt än.
Alltså...seeda hit och leecha dit...vad är det för fel på ladda upp o ladda ner???
Fast...jag kommer inte ens in.
Först fick man regga sig  när det var klart fick man veta att man sen var tvungen att invänta ett mail  som de hade skickat för att kunna logga in.
Det är bara ett problem...jag har reggat mig o det stod att det hade lyckats men har inte fått nåt  mail än (den där tomma mailboxen går mig alltid på nerverna...),'
Hur fasen loggar man då in?
Stöööönnnn...



Hmmm...tänkte ta en fika på Askelyckan idag...
Men inga lediga bord ute o en kö som inte var av denna världen...så fikat ersattes av en korv på  Barks. Nerköp liksom...
En tio år gammal skiva kostar förresten 189 spänn på Åhlens.
Och så undrar de varför folk inte köper skivor utan laddar ner...
Jaja.
Inte mkt att köpa heller, men Dressmann fick lite intäkter från mig i af innan det var dags att dra  hem igen...



There obviously are thinga that just not were supposed to be.
Not the way one wanted, not the way one were dreaming of anyway
If you really like something...you somehow want to get it, or at least get a small part of it
But how on earth do you get it at all,..
Just wait and hope it someday will drop down in front of your feet?
Or maybe trying to give the fate some help by acting?
But when you're acting too much, you suddenly just get even a longer distance away from it instead
Don't know what to say, don't know what to do- but it has all become a mess for sure-  and i really  can't find a good solution
I should have known when the bells rang for me that day...
SOL förstås...



Augusti...
Halva semestern har redan gått
Hard rain...
Nu är det bara aommaren man väntar på...och väntar...och väntar...
Nej, jag väntar faktiskt på en sak till
Jag väntar på en liiiiiten sak till väldigt mycket
Eller längtar...
Fast för varje dag som går inser jag väl allt mer att jag lär få vänta förgäves.



Det fanns en tid not long ago när saker var annorlunda
Mär två dagar var en lång tid, när en halv vecka var skrämmande länge och när en hel tom vecka var en  evighet...
Nu är det tre veckor nånting som känns lika långa som avståndet till ett helt annat liv.'
Will anything ever be different again?
I don't know, I just can keep upt he hope for it to happen...someday...maybe...
Without hope there's no life...

And I don't want to wake up knowing I don't have a future...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0