Depression

Fyra dagar kvar att jobba och det är inte utan att man sett fran mot semestern...
...men nu vet jag faktiskt inte längre.
Efter att ha hört SMHI:s meteorolog på radion idag så blir man ju helt knäckt.
Inte ett högtryck i sikte, i alla fall inte före den 25 juli vilket är så långt de kan se, utan bara kallt regnigt och ostadigt i åtminstone två veckor till.
Såvida inte Erling brännström är inhyrd av resebranschen eller begravningsindustrin (förmodar att det inte finns så mkt annat än att resa iväg lr gå o hänga sig efter en sån prognos) finns ju inte mycket hopp.
Känns som den här semestern kommer att spenderas sovande inomhus precis som den förra o det är väl kanske lika bra det.för det blir ju billigast så...
Men hur man efter en sån sommar till som ifjol ens ska orka fundera på att jobba i höst det vet jag faktitskt inte...
Kanske ska skita i det oxå o gå i pension...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tycker jag allt att du är lite väl negativ, allt hänger väl inte på vädret? ;)

2008-07-08 @ 15:17:39
Postat av: Editor

Joo...i a f mitt humör...:-)

2008-07-08 @ 20:32:32
Postat av: Editor

PS Du (anonym) kan vara lugn...du vet hur jag är...:-)

2008-07-08 @ 20:38:47
Postat av: Anonym

dagens väder då?

2008-07-10 @ 07:44:17
Postat av: Editor

Nu är ju grejen att jag jobbade idag o imorrn så vi får väl se sen...:-)

2008-07-10 @ 20:50:13
Postat av: MajSundNilsson

tror att det fina vädret kommer nästa vecka :)

2008-07-11 @ 16:34:06
Postat av: Editor

Maj: Hoppas du fae rätt...med tanke på det åskväder o skyfall man var ute i igår så kan det väl inte bli mkt värre...haha...fast idag skiner ju solen...även på msn hoppas jag..:-)

2008-07-13 @ 10:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0