Lite smått och...

Gillar Svttext...:
-Usain Bolt skulle springa i mitt sista försök, så det var svårt att fokusera, säger Jessica Samuelsson till SVT.
Inte lätt att vara svensk kvinnlig sjukampare om Usain Bolt plötsligt ställer upp i hennes gren... 


Dagens tre  bästa citat:


- Gråta blir man inte gladare av.
Bengt Andersson skrattade lite efter förlusten mot Gais.


- Det här var den sämsta match jag sett. Nästan som att se Flerohopp mot Gadderås...
Uppgiven röst i publiken på en inte allt för välspelad E4-match,  EIS-Madesjö


- Nånstans måste det ta slut, annars är man i mål innan man startade.
Mats Olsson filosoferar över hur snabbt man kan springa 100 meter


Minns ni att Usain Bolt var killen som för typ ett år sedan inte ville springa 100 meter...


Ordet avundsjuka har fått en ny stavning...

W-I-S-S-M-A-N


Jo jag vet att jag är sen med att uppdatera den andra bloggen...men som jag sagt- jag gör det när jag har tid...och lust. Precis som denna.

Man ska ju tydligen jobba också nu...Hade gärna haft semester ett tag till o fått koppla av lite- det blev inte så mkt av den varan den här semestern av olika orsaker.


Per Gessle har visst gjort nåt bra.
Jag gillar slarpt Den öde stranden- hans tolkning av John Holms gamla låt Sommar'n Dör...den känns väldigt rätt nu när höstmörkret snabbt faller...


Var på Sailet i helgen...trevligt...men återkommer till det...:-)
Har forfarande en bula i huvudet...

Två raka för Leeds nu. Bättre än att starta med 20 minus...

Världens bsta damlag vann i a f årets viktigaste match- Tack för det!



  


Kommentarer
Postat av: MA

"...den andra bloggen..."??? Har du även en andra blogg? Adressen?

2009-08-22 @ 15:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0