Ja eller nej eller vad vet jag

Ja snart är semestern slut, snart är hösten här io snart börjar helvetet...
Märker att ni inte orkar läsa ändå så varför skriva en massa,,,haha

Blev 12 500 fattigare går...smällar man får ta.

Testade åter planksteken på Kaj 4 i Färjestaden...nu med oxfile o...kan fortafarande verkligen rekommenderas...:-)

Årets vktigaste match för damlaget imorgon kväll.- seger o det lär bli nytt kontrakt, förlust- och det vete tusan.
Men att förlora 2 gånger mot Madesjö B samma säsong finns liksom inte,,,oavsett om nu ett helt lag är skadade lr inte.

Man undrar ju vad Kalmarpolitikern  Johan Persson yrar om egentligen i Mamy-historien...
Fast det hade allt varit lite kul om nån av polskorna i Rödsle fått det utannonserade jobbet...:-)

27 födda och minus 100 totalt...herregud var ska detta sluta- nu drar studenterna snart dessutom
Men...jag vidhåller vad jag skrev för ett tag sen.
Det här blir snart en ödebygd med 14 ålderdomshem men inga skolor o dagis...;:.(
Emmaboda håller på att bli som Norrlands inlandskommuner..ugdomarna flyr o de gamla blir kvar.
Tjejerna sticker o killarna blir kvar- på ITT.
För att citera en gammal Factorylåt: "Vi sticker, vi sticker- för här blir inga barn gjorda..."

Men kommunen har i a f en limousin...

Saknar Rassle.
Saknar allt runt Rassle.
Vad tusan vore Emmaboda utan Rassle o Strippen???.
Gonatt

Kommentarer
Postat av: hanna

No more fröken asymmetrisk :(

men ett nytt ställe åtminstone, som kanske är lite lättare att stava till...?

Och nu finns lite om lördagen i alla fall, haha, jag fattade piken! Vilket är världens bästa band nu då? :)

2009-08-13 @ 21:31:10
URL: http://annantypavdisco.blogg.se/
Postat av: hanna

jaså, var det THE PAINS som var världens bästa band... men det håller jag ju med dig om. Helt underbara, verkligen. Högg en vinyl med dem, den har jag vänt i spelaren som om den vore pannkakssmet i stekpannan.

Varför jag inte har skrivit om dem har en logisk förklaring... jag MISSADE dem. Japp. Och nej, jag tror inte att jag kommer förlåta mig själv någonsin.



I höst pluggar jag sam/internationell på Stagg! Men jag blir kvar hemma hos pappa ett tag till... bekvämast så, höhö.

2009-08-15 @ 00:58:29
URL: http://annantypavdisco.blogg.se/
Postat av: Tappen

12500kr? what happened?

2009-09-03 @ 15:19:12
Postat av: Editor

Inget mer än att jag tyckte det fick räcka med att vara utan TV en dryg månad...:-)

2009-09-03 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0